טרמפולינה לחצר 3 מטר

טרמפולינה לחצר 3 מטר

אחד ממתקני המשחק הפופולריים ביותר לחצר היא טרמפולינה. זה לא רק כיף, אלא גם פעילות גופנית לילד המשפיעה לטובה על הגוף. מהן הסיבות לרכישת מתקן כזה? אחרי הכל, אתם יכולים למצוא את עצמכם בכל פארק שבו ניתן יהיה לקפוץ על טרמפולינות ויש מתחמים שנבנו בתקופה האחרונה ומציעים לכם רק טרמפולינות.

סוגי טרמפולינות

השוק מציע הרבה דגמים שונים של טרמפולינות. ההבדלים העיקריים בהם הם: החומר ממנו עשוי המשטח, וגם גודלו. רוב הטרמפולינות מיוצרות ממתכת ופלסטיק. ורוב מהיצרנים מציעים דגמים המצוידים ברשת מגן.

טרמפולינות ממתכת פחות מתקפלות, אך הן יכולות להתפאר בחוזק ואמינות. דגמים כאלה הם כבדים (וזה לא נוח לנשיאה), בחלק מהמכשירים יש רשתות הגנה המונעות מאצבעות ילדים להיכנס לחיבורים. ישנן גם כריות גומי על מסגרת הבסיס, שבזכותן היא אינה מחליקה על כר הדשא.

טרמפולינת קפיצים מפלסטיק שימושיות יותר בגודלן, אך יש צורך לעקוב אחר מצבן ולהחליף את הרפידות מדי פעם. החיסרון העיקרי הוא בכך שהן מאבדות במהירות את המראה המקורי שלהן – במשך שנה -שנתיים ייתכנו סימני הידרדרות גלויים ואיכות חומרי הגלם היא גורם משפיע ישיר על המוצר ועל השרידות שלו, במיוחד שמדובר על טרמפולינה לחצר החשופה לנזקי מזג האוויר.

טרמפולינות עם רשתות הגנה נחשבות לבטוחות ביותר. לדגמים כאלה יש מיתרים נוספים המונעים מידי ילדים להיכנס, וגם כיסוי טוב של רשת תיל מגולוונת. חשוב לבחור טרמפולינה עם אישור ולבדוק אותה לפני הקנייה במבנה מיוחד. הקפידו לקרוא את הוראות השימוש, על האריזה.

איך בוחרים טרמפולינה?

לצורך פעולה נכונה, מידותיה צריכות להתאים לגובה שיש לכם בשטח. אם הילד קטן, אז קנו דגם פשוט ללא פרטים נוספים. הם משתלבים בצורה מושלמת עם אזורי משחק לילדים יחד עם ציוד משחקים אחר. על מנת שהילד יהיה לו נעים ללא סיכון, יש להתמקד בבטיחות הטרמפולינות. ואיך אתם יכולים לעשות זאת? קודם כל, קנו טרמפולינה עם רשת הגנה וידית מיתרים. הם צריכים להיות מתוחים היטב. לאחר מכן עליכם לבדוק אם יש יתדות או אלמנטים אחרים לקיבוע הטרמפולינה בקרקע. יש ללחוץ היטב את הבסיס לקרקע, כך שלא יזוז בעת הקפיצה. כמובן שיש להקפיד על אמצעי בטיחות בעת שימוש בציוד כזה.

אם אתם כבר חושבים לרכוש טרמפולינה – אל תפספסו מבצעים והנחות על כל מוצרי הילדים שתמיד זמינים ברשת. בחרו רק את היצרנים האמינים ביותר, קראו ביקורות ואל תפחדו לשאול שאלות על ציוד למומחים.

באיזה גודל טרמפולינה אני צריך לחצר?

קוטר הטרמפולינות הוא לרוב 3 מטר. הוא האמין שככל שהציוד גדול יותר כך הילד שלכם יהיה לו כיף יותר. אבל מודלים כאלה דורשים טיפול מוגבר – הם צריכים להיות מורכבים ופירוקים על ידי שני אנשים, אך גם יעמדו בעומסים חזקים. טרמפולינה קטנה יותר (האורך באלכסון הוא 2 מטר) תתאים למשפחה עם ילד אחד. אך יש לזכור כי ציוד כזה דורש יותר זהירות ויסודיות בעת הרכבה ופירוק. דגמים זולים עלולים להישבר במפרקים, העמוסים ולגרום לפציעות.

איך בוחרים טרמפולינה טובה לילדים?

אם תחליטו לרכוש טרמפולינה לחצר, עליכם לשים לב לגודלה ועוצמתה. יש צורך שהטרמפולינה תעבור את כל הבדיקות לסיפוק דרישות הבטיחות. ישנם דגמים עם רשתות הגנה הממוקמות לאורך ההיקף, אבל רק במרכז יש פתחים – כך שאם קונים טרמפולינה כזו, תחשבו איך הילד שלכם יתנהג עליה.

טרמפולינה לילדים היא דרך מצוינת לפתח מיומנויות מוטוריות ותיאום. אבל אם אתם קונים ציוד כזה, כדאי לזכור לא רק לגבי בטיחות ילדכם אלא גם בנוחות השימוש ועמידות של טרמפולינות.

כמה עולות טרמפולינות?

עלות הטרמפולינות תלויה בגודלם, במיקומן (בפנים או בחוץ), בסוג (טרמפולינה פשוטה, מיטה עם רשתות ביטחון) וביצרן. הדגמים הפשוטים ביותר מתומחרים ב-800-900 ₪ עבור 1.5 מ ', אך ניתן לרכוש דגם באיכות טובה בעד סכום שמגיע ל 3,000 ש"ח. החומרים תלויים בטווח המחירים – פלדה, חוט מגולוון, פלסטיק.

מה כדאי לקחת בחשבון בעת רכישת טרמפולינה?

טרמפולינות נמכרות הן באופן עצמאי והן כחלק ממגרש משחקים עצום. לפני ביצוע רכישה, יש צורך להחליט אם הילד יעמוד עליה לבד או שמישהו יעזור לו לקפוץ. אם אתם לוקחים טרמפולינה עם רשתות הגנה, עליכם לחשוב גם כיצד להתקין אותן כך שילדים לא יפגעו בעצמם. הטרמפולינה צריכה להיות גדולה מספיק כדי שהילד יוכל ליהנות בלי לפחד ליפול, וזה יהיה חזק – הן מבחינת ההרכבה והן מבחינת העמידות.

איפה אפשר לקנות טרמפולינות איכותיות במחיר זול?

ניתן למצוא בכל חנות העוסקת בציוד ספורט או קארטינג למכירה . לרוב הם נמכרים יחד עם סט אביזרים – גומייה למתיחה לאורך ההיקף, פלטפורמה לקפיצה על הרצפה ועוגן.

למה לא להכניס טרמפולינה לחצר שלכם וליהנות מהרגעים משפחתיים מהנים! הטרמפולינה בגודל 3 מטר מותאמת לכל הגדלים והגילאים, לילדים ולמבוגרים כאחד, אך מיועדת להנאה ולפנאי, אך עדיין תספק הרבה התרגשות.

ניתן להשתמש בה עם או בלי רשת הביטחון וילדיכם יכולים ליהנות בכיף תוך כדי מנוחה. טרמפולינה היא פעילות ספורטיבית מלאה, תתאמנו בלי לשים לב, תוך שילוב של תרגיל זה עם צחוק והנאה. קפוץ על ההזדמנות הזו ובואו לבקר אצלנו באתר ותוכלו למצוא טרמפולינה לחצר בגול 3 מטר באיכות הטובה ביותר, כזאת שעומדת בכל הדרישות של מכון התקנים ולהפוך את החצר שלכם לחוויה עבור הילדים. הם ישמחו לצאת לחצר ובמקום לשבת מול המחשב והמכשיר הנייד שלהם יעלו קצת על הטרמפולינה יקפצו וייהנו מחוויה מיוחדת שכוללת רגעים של שמחה פעילות מהנה ויעבירו את הזמן בכיף, יצרו חוויה משותפת במיוחד שיש אחים ויחזקו את הקשר בינהם באמצעות משחקים משותפים.

לקבלת מידע נוסף אודות הטרמפולינות האיכותיות שלנו, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או דרך האתר,
ונשמח לסייע לכם בבחירת טרמפולינה איכותית לחצר שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.