טרמפולינה לחצר 3.66 מטר

טרמפולינה לחצר 3.66 מ' היא היום המתקן המבוקש ביותר לילדים בבתים בהם יש חצר – ולא בכדי. מדובר בטרמפולינה גדולה דיה המאפשרת למספר ילדים לקפוץ וליהנות ביחד, ואפילו למבוגרים שמעוניינים לקפוץ לשם הכושר ו/או ההנאה – יש מספיק מקום. לאור כל זאת, אין ספק שאם אתם מחפשים מתקן שיספק לכולכם שעות של הנאה ביום – טרמפולינה לחצר 3.66 מ' היא בהחלט הפתרון.

טרמפולינה לחצר 3.66 מטר בעיצובים שונים

טרמפולינה בגודל 3.66 מ' (12 פיט) יכולה להגיע במגוון רחב של עיצובים ודגמים. היא יכולה להיות עגולה, כמו רוב הטרמפולינות, והיא יכולה להיות מלבנית. אפשר להוסיף לה גגון על מנת שכולם יקפצו בצל, ואפשר להוסיף לה מתזים לטרמפולינה שהופכים את הקפיצה בקיץ לאתגר הרבה יותר כיף. 

איך בוחרים?

טרמפולינה לחצר בקוטר 3.66 מטר, כמו כל טרמפולינה אחרת, צריך לבחור על פי הפרמטרים הבאים:

  • בטיחות – טרמפולינה היא מתקן שאמור לספק שעות של כיף למשתמשים בו, אבל על מנת שאכן כך יהיה הוא חייב להיות בטיחותי. לכן, לפני הרכישה חשוב מאוד שתבדקו שהמתקן שאתם עומדים לרכוש עומד בכל דרישות התקן הן מבחינת בטיחות והן מבחינת האיכות.
  • משקל – חשוב מאוד לוודא שהטרמפולינה שאתם עומדים לרכוש מסוגלת לשאת את המשקל של האנשים שעתידים להשתמש בה. חשוב לדעת: רוב הטרמפולינות לחצר בקוטר של 3.66 מ' מסוגלות לשאת משקל של בין 170-150 קילוגרם.
  • מקום – חשוב לוודא שיש לכם בחצר מקום להציב טרמפולינה לחצר 3.66 מ'. השטח חייב להיות מספיק גדול כמובן, אבל גם ישר לחלוטין ונקי ממכשולים. חשוב להקפיד, שגם השטח שסביב הטרמפולינה יהיה נקי, על מנת שאם חלילה מישהו קופץ החוצה – לא ייגרם לו נזק בלתי הפיך.
  • מחיר – כמובן שגם המחיר של טרמפולינה לחצר 3.66 מ' מהווה שיקול חשוב בבחירתה, אם כי חשוב לזכור שלפעמים הזול הוא היקר. לכן, כדאי לרכוש טרמפולינה שתעלה מעט יותר, אבל תהיה בטיחותית ותגיע אליכם עם אחריות מלאה ושירות לקוחות שאפשר לסמוך עליו במידת הצורך.

טרמפולינות לשירותכם

אצלנו באתר טרמפולינות תוכלו למצוא מספר דגמים של טרמפולינה לחצר 3.66 מ', כולם עומדים בכל דרישות התקן מבחינת איכות ובטיחות ומגיעים אליכם עם אחריות. ניתן להשיג אצלנו גם אביזרים שנים לטרמפולינות בגודל זה, כמו למשל מתזים לטרמפולינה ואחרים.

לקבלת מידע נוסף אודות טרמפולינות 3.66 מ' לחצר אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

טרמפולינה לחצר 3.66 מ'