טרמפולינה קטנה לחצר

החצר שלכם שוקקת ילדים, כולם קופצניים ואנרגטיים, ואתם רק מחפשים דרך לסייע להם בפורקן המרץ שיש להם? זה הזמן לחשוב על טרמפולינה קטנה לחצר.

זה לא סוד שסף הריגוש של ילדים הוא גבוה, לעתים קשה מאוד לספק את הצרכים שלכם ויש חיפוש מתמיד אחר הדבר הבא שיעורר בהם התרגשות והנאה. מעבר לעובדה שטרמפולינה היא אחת מהאטרקציות האטרקטיביות ביותר עבור ילדים קטנים, יש לה עוד הרבה יתרונות נוספים, מוטוריים וחברתיים כאחד, כמו גם מעסיקה את הילדים למשך כמה שעות ופותרת אתכם מהצורך הזה. ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב להכיר לפני שרוכשים טרמפולינה קטנה לחצר.

מחירי טרמפולינה קטנה לחצר

המחיר של טרמפולינה נגזר בדרך כלל מהגודל שלה ומהאיכות שלה. ככל שהקוטר שלה יהיה ארוך יותר, וכן חומרי הגלם ממנה היא עשויה יהיו איכותיים ומשובחים, כך המחיר שלה ייקבע בהתאם.

אם אתם חושבים לרכוש טרמפולינה מקצועית לחצר, חשוב לדעת שזוהי טרמפולינה יקרה במיוחד. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמדובר בטרמפולינה חזקה, העשויה מחומרים מובחרים ובעלת עמידות לעומסים משתנים. כמו כן, ניתן לקפוץ עליה ולהגיע לגובה רב, לצד דגשי בטיחות ברורים שמובטחים על ידי התקן האולימפי שהיא עומדת בו.

אם אתם נשארים בגזרת הטרמפולינות הביתיות והנפוצות יותר במשקי הבית בישראל, המחיר יהיה נגיש ונוח יותר לכיס. טרמפולינות ייעודיות לחצר הבית מאפשרות מתן ביצועי קפיצה טובים, וכן מיוצרות ממגוון של חומרים איכותיים ועמידים. תחת קטגוריית הטרמפולינות הביתיות ניתן למצוא סוגים שונים, שמותאמים הן לגיל והן למשקל.

עושים השוואה בין טרמפולינות שונות? אלו הדברים שחשוב לשים לב אליהם

ישנם מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר מבצעים השוואה בין טרמפולינות שונות, והם יעזרו לכם להבחין בצורה טובה יותר בין הדגמים:

קפיצי הטרמפולינה

לקפיצים יש תפקיד הכרחי במערכת של הטרמפולינה, ועליהם מושתת טיב הדינמיקה והביצועים. הקפיץ קובע עד כמה אפשר להרקיע שחקים עם הקפיצה, וכן עד כמה היא תהיה איכותית. אורך סטנדרטי של קפיץ נע בטווח של 17 – 12 ס"מ, ללא כל קשר לקוטרה של הטרמפולינה. כדי להתקין את הקפיצים באופן עצמאי, צריך להצטייד בדרך כלל במותחן קפיצים, לאור העוצמה הרבה שטמונה בכך.

מספר הקפיצים שיש ביחס לקוטר

מספר הקפיצים שמותקנים בטרמפולינה צריכים להיבחר בהתאם לקוטרה. לכל קוטר יש מספר סטנדרטי של קפיצים, הנקבעים על פי יחס פיזיקלי. לשם הדוגמה, אם הטרמפולינה היא בקוטר של 360 ס"מ, יידרשו 80 קפיצים. אם יימצאו פחות קפיצים ממה שצריך בטרמפולינה, איכות הביצועים עלולה להיפגע. לחלופין, יותר קפיצים לא מחוללים שינויים כלל, גם לא ישדרגו את הקפיצה, ולכן אין צורך ביותר קפיצים מהתקן.

כיסוי קפיצים

על הקפיצים מכסה כיסוי מרופד, שמטרתו היא להגן על הקפיצים. מדובר בריפוד היקפי שמספק הגנה כוללת ומקיפה לאורכה של כל הטרמפולינה. מעבר לעוביו של הכיסוי, חשוב לשים לב לסוג המילוי שלו. מומלץ לבחור בכיסוי קפיצים בעל משקל כבד ולא קל, משום שהוא יהיה פחות אפקטיבי. כמו כן, כדאי לבחור בציפוי מסוג ויניל או PVC, אשר ידוע בעמידותו בפני קרני שמש בעוצמה גבוהה.

שילדת הטרמפולינה

שילדה טובה ואיכותית תוכל לשמש אתכם למשך שנים רבות. כדי שזה יקרה, עליכם לבדוק שהיא עשויה מאל – חלד ושלא מדובר בצבע נגד חלודה, שסוג החומר שלה חזק והצנרת עבה מספיק, ושהיא בנויה מחוליות כך שלא תכרע תחת עומס אנושי.

משטח קפיצה

משטחים בגדלים סטנדרטיים מותאמים בדרך כלל למספר הקפיצים, ולכן אין הרבה מקרים של תקלות שנגרמות במשטח הקפיצה. חשוב לבחור במשטח שיהיה עמיד בפני קרני השמש, אם התכנון הוא אכן להעמידו בחצר גלויה.

רגלי הטרמפולינה

בדרך כלל לטרמפולינה יש כ3-4 רגליים, המסודרות בצורת ח' הפוכה בגובה של כמטר מהקרקע. רגלי טרמפולינה איכותיות משפיעות משמעותית על היציבות ועל הדינמיקה. כמו כן, חיבורי מוטות שמחוזקים באמצעות בריח מבטיחים עמידות לאורך טווח.

תוספות לטרמפולינה

טרמפולינות לחצר מגיעות בדרך כלל עם תוספות כמו רשת הגנה, סולם ועוד. גם אם ישנן שלל תוספות המגיעות עם הטרמפולינה, זה לא בהכרח מעיד על האיכות שלה כמקפצה. לכן לא צריך להסתנוור מזה, אלא להמשיך לבחון את טיבה ואת איכותה, וכן שהיא מיוצרת במפעל מוכר ובהתאם לתקן.

מתי נבחר בטרמפולינה קטנה לחצר?

יש הרבה אנשים בעלי שטחים נרחבים, אשר רוצים לתחום חלק ולהפוך אותו למעין גן שעשועים פרטי ואטרקטיבי עבור הילדים, כמו גם מי שרוצה לבצע התאמה רחבת היקף מבחינת גילאים כך שהטרמפולינה תתאים לכולם. קהל מסוג זה ייטה לבחור בדרך כלל בטרמפולינה גדולה ודומיננטית, התופסת שטח נרחב מחלל החצר. אלו הם המקרים בהם מוטב לבחור טרמפולינה קטנה לחצר:

  • כשיש מגבלה של מקום- אם החצר שלכם לא מרווחת מספיק כדי להכיל טרמפולינה גדולה, מוטב לבחור בטרמפולינה קטנה ביחס לשטח. כדי לחסוך במקום וגם כדי להבטיח את ביטחון הקופצים בטרמפולינה, כדאי לבחור בטרמפולינה עגולה בעלת קוטר קטן, כך לא יהיה מרווח רב בצידי הטרמפולינה וגם תימנע סכנת נפילה.

  • משתתפים מעטים- אם אתם יודעים שהיחידים שהולכים לקפוץ על הטרמפולינה אלו ילדיכם הקטנים שגילם לא עולה על גיל 6, טרמפולינה קטנה לחצר תספיק בהחלט.

  • סוג הפעילות המתבצעת על הטרמפולינה- ככל שהטרמפולינה בעלת קוטר רחב יותר, כך היא יכולה להכיל עומס גודל יותר ולהציע סוגי פעילויות מגוונים יותר שיתרחשו על הטרמפולינה. אם הטרמפולינה נרכשת עבור מתחילים בתחום, זה בהחלט יהיה מספיק.
טרמפולינה קטנה לחצר

 

בחירת רשת הגנה לטרמפולינה

תפקידה של רשת ההגנה הוא למנוע נפילות של ילדים מהטרמפולינה. היא מספקת הגנה היקפית לאורכה של כל הטרמפולינה, ובהיעדרה צריכים להיזהר יתר על המידה ושתמיד יהיה מבוגר צמוד שמשגיח ומפקח על הילדים. זה לא אומר שרשת מבטלת את הצורך בפיקוח הורי, אולם היא מקנה יותר ביטחון שהכול תקין.

כדי להבדיל בין סוגים שונים של רשתות הגנה ולבחור ביניהן, יש לחדד את נקודות השוני. הן מתבטאות בייחוד באופן ההרכבה (חיצונית או פנימית), בעיצוב, בגובהה של הטרמפולינה, באיכות של החומרים, בצפיפות הרשת ועוד. תמיד עדיף לבחור ברשת הגנה חיצונית שמתלבשת על המוט של השלדה, וכן גם ביחס למשתנים הספציפיים שבטרמפולינה הנבחרת.

תחזוקת טרמפולינה קטנה לחצר

לאחר תקופה מסוימת של שימוש רצוף בטרמפולינה, יש צורך בהחלפת חלקים נבחרים כמו ריפודים, קפיצים, רשתות הגנה וכו', בשל שחיקת החומרים כמו בכל מתקן אחר. כדי לשמור על מצבה הטוב של הטרמפולינה לעוד הרבה שנים קדימה, חשוב שתהיה כתובת קבועה ומוסמכת אליה ניתן לפנות לשם קבלת חלקי חילוף. האחידות חשובה כמו המקצועיות והרזומה שיש למקום אליו אתם פונים, וכן כדאי שהמחיר עצמו יהיה גם משתלם ונוח לכיס שלכם.

הרבה יותר קל לתחזק טרמפולינה שנחשבת סטנדרטית מבחינת הגודל והצורה שלה, משום שכך יהיו תמיד חלקי חילוף מתאימים עבורה בשוק. טרמפולינה קטנה לחצר היא סטנדרטית לחלוטין, רבים נוטים להשתמש בה ולבחור אותה לשימוש ביתי, כך שהסבירות שתמצאו את עצמכם ללא חלקי חילוף מתאימים עבורה היא קלושה.

לקבלת מידע נוסף אודות הטרמפולינות האיכותיות שלנו, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או דרך האתר,
ונשמח לסייע לכם בבחירת טרמפולינה איכותית לחצר שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.